2013. április 14., vasárnap

Beyoncé marketing statégiája

Holnap kezdődik Beyoncé új turnéja, mely a The Mrs. Carter Show névre hallgat, és az énekesnő ötödik albumát hivatott promotálni. Azonban a lemezről még az első kislemez sem jelent meg. Erre két lehetséges ok van. Az egyik az lehet, hogy Beyoncé nem készült el az albummal időre, ezért el kellett tolni a single megjelenését, de ezt az énekesnő eddigi profizmusára, valamint a csapata képzettségére való tekintettel elvetném. A másik pedig az, hogy B egy eddig sosem próbált marketingstratégiával kísérletezik. Valószínűleg a turnén elénekli új dalait, ezzel hatalmas lelkesedést és izgalmat váltva ki a rajongókból, akik amint megjelent az album, rohannak a boltba, hogy minél hamarabb hallhassák az albumot, melyet előtte csak a koncerten. Persze az is lehet, hogy majd a turné közepétől adja hozzá Beyoncé az új dalokat, mert én a turné második állomására megyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése