2013. április 1., hétfő

Ke$ha - Warrior

Ke$ha legutóbbi, második stúdióalbuma (egyben harmadik lemeze a Cannibal után) még decemberben jelent meg, de akkor nem tulajdonítottam különös jelentőséget neki. Meghallgattam, és talán mert nem figyeltem, talán mert nem fogott meg, átlagosnak találtam. Így belegondolva, nem is emlékszem, hogy múlt hét előtt hallottam volna az albumot. Első sikertelenségét az is okozhatja, hogy előfutára, a Die Young szerintem egy unalmas, közhelyes, átlagos dal. Viszont most, hogy újra meghallgattam a Warrior-t, kijelenthetem, hogy érdemes figyelmet szentelni a lemeznek, hiszen a tavalyi év egyik legjobb albumával állunk szemben. Az album lényegében azt tudja, amire Ke$ha karrierje kezdete óta képes: a különlegesen divatosságot. Ezt úgy értem, hogy a Warrior-ra lehetne mondani, hogy egy sablonos, dance stílusú tucatlemez, csakhogy az énekesnő és Dr. Luke (aki majdnem minden dal producere) tettek bele egy olyan csavart, amivel az album egyedülállóvá vált. Egy átlagos kezdés után, továbbhallgatva a CD-t megyünk a jó számok felé. A kevésbé egyedi Warrior és Die Young után a Crazy Kids hozza meg az album igazi szellemiségét: ez a Dirty Love-val folytatódik, majd az All That Matters-szel fejeződik ki végleg. Azonban nem ez a három egyedül jó dal a lemezen, hiszen közöttük dance-slágereket hallhatunk (Only Wanna Dance With You és Supernatural). A legjobb mégis az utolsó szám az albumon: a Love into the Light-tól minden egyes hallgatással eláll a lélegzetem. A dal misztikussága és üzenete egyaránt egyedülálló, azonban nem annyira, hogy zavaróan alternatív legyen. Ke$ha legjobb számáról beszélünk véleményem szerint... és ha már itt tartunk, a legjobb albumáról is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése